piątek, 18 lipca 2014

Bo o dłonie trzeba dbać, czyli mój ranking kremów do rąk - Ziaja

Hej,
wzorem Ceresiete (która wczoraj dodała post na temat pielęgnacji włosów) ja dzisiaj przedstawię Wam mój ranking kremów do rąk.

MIEJSCE PIERWSZE:
kokosowa terapia skóry i zmysłów
firma: Ziaja
cena: ok 6 zł
moja ocena: 8/10

 Wybrałam ten krem ze względu na jego cudowny, kokosowy zapach. Był to mój pierwszy krem z Ziaji i dzięki między innymi niemu stała się ona moją ulubioną firmą kosmetyczną. Niestety produkt ten, nie nawilża dłoni najlepiej, ale ze względu na wspomniany już zapach, znajduje się na mojej liście na miejscu pierwszym. Jeśli ktoś chciałby poznać inne kosmetyki Ziaji z serii kokosowej tutaj znajdziecie je wszystkie: http://ziaja.com/kosmetyki?from=0d&to=100l&series[]=310&submit=wyszukaj (nie polecam jedynie masła do ciała, za to mleczko pod prysznic jest cudowne).

MIEJSCE DRUGIE:
krem do rąk z proteinami kaszmiru i masłem shea
firma: Ziaja
cena: ok 3 zł
moja ocena: 8/10
  
Ten krem natomiast kupiłam niedawno ze względu na jego cenę i... nie zawiodłam się. Bardzo ładnie pachnie (chociaż nie tak cudownie jak kokosowy) i dobrze nawilża dłonie.

MIEJSCE TRZECIE:
krem do rąk z proteinami jedwabiu i prowitaminą B5
firma: Ziaja
cena: ok 3 zł
moja ocena: 9/10
Ten krem zdecydowanie nawilża najlepiej z wszystkich tu wymienionych, jednakże jest bardzo tłusty, czego ja nie lubię. Jeśli zaś chodzi o zapach, to pachnie on jak zwykły krem do rąk.

 MIEJSCE HONOROWE:
krem smerfowy raj
firma: Ziaja
koszt: niedostępny w sprzedaży
 Wybaczcie, ale musiałam się pochwalić. Jest to krem, który widziałam jak się robi i miałam możliwość wybrania jego zapachu i koloru podczas klasowej wycieczki do fabryki Ziaji. Tak wygląda:
Niestety jest go tyle, co kot napłakał. Na pocieszenie powiem, że również nie nawilża najlepiej.

To by było wszystko jeśli chodzi o sam ranking, a teraz parę wyjaśnień:
a) wszystkie produkty są z Ziaji ponieważ jest to moja ulubiona firma (zachęciła mnie dzięki kokosowemu kremowi do rąk), jest firmą polską (a ja lubię wspierać dobre, polskie rzeczy), widziałam jak te kosmetyki robi się "od kuchni", przez co wiem z czego są zrobione i jak przebiega ich proces produkcji i powiem szczerze, że w pełni zaspokajają moje potrzeby;
b) miejsca kremów są ustawione w kolejności od tego, którego lubię najbardziej używać, a że nie mam wysuszonych rąk, tak krem, który nawilża najlepiej, znalazł się na trzecim miejscu.
Pozdrawiam, Bellemente :)
P.S.: Przepraszam za okropną jakość zdjęć (robione z nie najlepszego telefonu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz