niedziela, 20 lipca 2014

To teraz porozmawiajmy o modzie, czyli przeceny w centrach handlowych na stroje kąpielowe i nie tylko

Hej,
postanowiłam, że dzisiejszy wpis będzie o przecenach na stroje kąpielowe, bo po pierwsze dzisiaj kupiłam sobie strój kąpielowy za bardzo niską cenę, po drugie kto nie lubi zniżek?
 Zacznę najpierw od sklepu CROPP. Można tam kupić w bardzo niskich cenach stroje kąpielowe (od 14,99 zł za stanik/majtki) czy klapki (od 9,99 zł). 
Zdjęcie STĄD
Obydwa stroje za 29,90, zdjęcie STĄD


 Dużym minusem strojów kąpielowych w CROPP'IE jest to, że są one (staniki) bardzo małe, podejrzewam, że pasują jedynie na miseczki A lub nawet mniejsze, przez co gdy przymierzałam jeden z nich, okazało się, że zapięcie na plecach jest za krótkie, tak o około... 10-15 cm! Tak więc, jeśli nie macie za dużego biustu, to te stroje są dla Was idealne! Tylko lepiej się pospieszyć, ponieważ jak byłam dzisiaj w sklepie to były już dość mocno poprzebierane...
Klapki z CROPP'A, cena 19,99, zdjęcie STĄD

Oprócz strojów kąpielowych i klapek na przecenie w CROPP'IE możecie znaleźć fajne, tanie krótkie spodenki. Te poniżej kosztują 29,90. Zdjęcie stąd.
 

Po CROPP'IE poszłam do C&A, niestety tam na stroje nie ma zbyt dużych przecen (no chyba, że lubicie za samą górę płacić 30 zł), a i wzory nie były najpiękniejsze. Jeden strój wpadł mi w oko, jednak kiedy zobaczyłam cenę (około 50 zł za sam stanik), stwierdziłam, że aż taki piękny to on nie jest.

Na koniec poszłam do RESERVED. Tam zdecydowanie jest najwięcej stroi kąpielowych (które możecie znaleźć również tutaj) i klapek. Także rozmiary są większe niż w CROPP'IE, więc istnieje większe prawdopodobieństwo, że znajdziecie tam coś dla siebie. Jeśli chodzi o inne rzeczy w obniżonych cenach, to widziałam wiele T-shirtów za "od 19,99", ale znalazłam tam też parę za 9,99 i za 14,99. Poniżej zamieszczam zdjęcia moich "zdobyczy" wraz z cenami.






A Wy widziałyście gdzieś ostatnio fajne przeceny? Jeśli tak, podzielcie się z nami nimi w komentarzach, bo jak już wspomniałam, kto nie lubi przecen? ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz