czwartek, 17 lipca 2014

Ingrid Cosmetics, Estetic, lakier do paznokci nr 388, czyli dlaczego musiałam trafić na uszkodzony produkt?

Hej,
od pewnego czasu szukałam jakiegoś ładnego lakieru (nie w odcieni czerwieni), którego mogłabym użyć na ważne uroczystości czy wydarzenia. Szary lakier firmy Ingrid Cosmetics zdawał się w pełni zaspokajać moje potrzeby, szczególnie, że nie był zbyt drogi, kosztuje około 4 zł. Tak więc szczęśliwa wróciłam do domu, nakładam lakier i... zdziwienie, ponieważ jeszcze nigdy nie malowałam paznokci czymś takim! Mianowicie miał on bardzo gęstą konsystencję, tak że miałam duże trudności z rozprowadzeniem go po paznokciu, a więc i z samym malowaniem, które zajęło mi więcej czasu niż zazwyczaj. Może akurat mnie się trafił trefny produkt, który zazwyczaj ma konsystencję inną, taką, jak inne lakiery i szczerze przyznam, że mam taką nadzieję, ponieważ po pomalowaniu wyglądał ślicznie i z chęcią kupiłabym inne produkty Ingrid Cosmetics, gdyby... no gdyby właśnie nie to.

P.S.: Jeszcze na obronę lakieru dodam, że (jak na swoją cenę) trzymał się bardzo długo, ponieważ aż ponad tydzień.

Produkt: lakier do paznokci
Firma: Ingrid Cosmetics
Pojemność: 10 ml 
Cena: ok 4 zł
                Moja ocena: 4/10 (chociaż sam kolor zasługuje na 9/10)
Czy zamierzam kupić ponownie: zastanowię się, ponieważ z jednej strony (jeśli to naprawdę był uszkodzony lakier) kto dopuszcza takie produkty do sprzedaży, ale z drugiej ma cudowny kolor, jest tani i długo się trzyma... Zastanowię się ;)

       
                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz