czwartek, 17 lipca 2014

Ulubione produkty do pielęgnacji włosów

Hej! Postanowiłam w jednym z pierwszych postów wspomnieć o pielęgnacji włosów, ponieważ zdaje sobię sprawę z tego, że duża część z dziewcząt szuka sprawdzonych produktów. W końcu kto chce płacić za nieskuteczny produkt? Poniżej przedstawiam wam moje ulubione produkty do ich pielęgnacji.

Jest to szampon, którego używam od blisko dwóch lat i jesten prawie pewna, że nie zamienię go na żaden inny. Ktoś może teraz sobie pomyśleć, że jest to produkt działający cuda - ależ skąd, to po prostu przyjemnie pieniący się szampon, który jako jeden z nielicznych nie podrażnia mojej skóry głowy, pięknie pachnie i jak już wspomniałam - niesamowicie się pieni! Ponadto włosy są po umyciu nim delikatne i dobrze oczyszczone:) Jego koszt na promocji to ok. 10 zł:)
Moja ocena: 7,5/10
To natomiast jest odżywka, której używanie jest czystą przyjemnością nie wspominając już o bardzo korzystnym składzie! Włosy podczas spłukiwania jej są tak niesamowicie miękkie i delikatne, że ciężko przestać je myć. Pięknie pachnie, a zapach utrzymuję się na włosach jeszcze jakiś czas po myciu. Jej koszt na promocji to ok. 10 zł:)
Moja ocena: 8,5/10
O tym produkcie aż ciężko nie wspomnieć, przypadł do gustu jak narazie wszystkim osobom, którym został przeze mnie polecony. Wystarczy kilka psiknięć i włosy nie tylko lepiej się układają, ale także cudownie się błyszczą! Włosy wyglądają na zdrowsze, nie puszą się. Co do zapachu jest to kwestia indywidualna, mi nawet odpowiada, nie interesuje mnie on patrząc na jego działanie! Jej koszt na promocji to ok. 10 zł:)
Moja ocena: 9/10
O tym produkcie pewnie słyszała prawie każda z was. Chociaż jest to maska do włosów z Rossmanna to jej działanie pozytywnie zaskakuje! Proszę, nie sugerujcie się zapachem, nie on się tu liczy. Maska (jak i odżywka - skończona, do kupienia;)) są naprawdę warte zakupu, ponieważ naprawdę wygładza ona włosy, które lubią się puszyć, jak również nadaje im zdrowy wygląd. Jej koszt na promocji to ok. 6 zł w Rossmannie:)
Moja ocena: 8/10

Ta maska dostępna w Tesco naprawdę urzekła niejedną dziewczynę! Mydlany zapach, pięknie wygładzone włosy, niewobrażalnie miękkie podczas dotykania to tylko kilka zalet tej maski! Jej cena (mniej niż 10 zł) naprawdę nie sugeruje, że zdziała na naszych włosach takie efekty! Nie tylko wygląd, ale i kondycja włosów ulegają zmianie. Cudo.
Moja ocena: 9/10

Myślę, że ten mały produkt doskonale sprawdzi się nie tylko podczas wyjazdów, bo wbrew pozorom naprawdę wystarcza na kilkanaście użyć, a za 4 zł czego chcieć więcej? Efektów? Są! Włosy błyszczące i delikatne, trwałej poprawy kondycji włosów nie dostrzegam, ale tego od niej raczej ciężko oczekiwać, chyba, że po kilku opakowaniach:)
Moja ocena: 6,5/10

No i jak w ulubieńcach nie wspomnieć o suchym szamponie z Batiste? Naprawdę jest świetny i do tego ma wiele wariantów zapachowych, polecam wiśniowy. A co do efektów - Batiste nie skleja włosów, nie są one sztywne. Wyglądają jakby dopiero zostały umyte, a do tego intensywnie nim pachną! Godny polecenia!
Moja ocena: 9,5/10

Zdjęcie moich włosów zamieszczam poniżej:)



A jakie są Twoje ulubione produkty do włosów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz